Jeśli produkt ulegnie awarii w okresie gwarancyjnym z powodu wady fabrycznej, naprawimy go lub wymienimy na nowy.
Przed oddaniem produktu do naprawy gwarancyjnej zapoznaj się z warunkami naprawy gwarancyjnej. Są produkty, które są naprawiane tylko w miejscu instalacji (np. bojlery, klimatyzatory, bojlery gazowe, systemy filtracji wody).
Aby naprawić duży sprzęt gospodarstwa domowego (pralki, lodówki, zmywarki, klimatyzatory itp.), Możesz zamówić usługę fachowca punktu serwisowego na swój adres
Upewnij się, że:
- plomby gwarancyjne są na miejscu
- produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych ani innych
- produkt był używany zgodnie z instrukcją
- nie naprawiłeś produktu samodzielnie i nie zmieniłeś jego konstrukcji
- karta gwarancyjna jest prawidłowo wypełniona
- zachowany jest numer seryjny lub IMEI produktu
- podczas wysyłania do punktu serwisowego usunąłeś wszystkie hasła, ochronę biometryczną z urządzeń przenośnych, z urządzenia zostało usunięte konto użytkownika (iCloud, Google, Flyme, konto Mi ...)
Zwróć uwagę. Niektóre produkty są przyjmowane do naprawy gwarancyjnej tylko wtedy, gdy mają dołączone akcesoria i moduły komponentów.