W jakich przypadkach nie udziela się gwarancji?

Gwarancja nie obowiązuje, jeśli:

  • Całościowość plomb gwarancyjnych jest naruszona
  • istnieje uszkodzenie mechaniczne lub inne spowodowane umyślnym lub niedbałym działaniem kupującego lub osób trzecich
  • naruszane są zasady użytkowania określone w dokumentach eksploatacyjnych
  • dokonano nieautoryzowanego ujawnienia, naprawy lub zmiany komunikacji wewnętrznej i komponentów produktu, projektu lub schematów produktu
  • numer seryjny lub numer IMEI zapisany w pamięci produktu został zmieniony, usunięty lub nie można go ustawić.

Zobowiązania gwarancyjne nie dotyczą takich niepoprawności jakЖ

  • naturalne zużycie lub wyczerpanie zasobów
  • przypadkowego uszkodzenia spowodowanego przez klienta lub uszkodzenia spowodowanego nieostrożnym obchodzeniem się lub użytkowaniem (wpływ płynu, zakurzenia, wejście do obudowy obcych przedmiotów itp.)
  • uszkodzenia spowodowane klęskami żywiołowymi (zjawiska naturalne)
  • uszkodzenia spowodowane wzrostem awaryjnym lub spadkiem napięcia w sieci lub niewłaściwym połączeniu z siecią;
  • uszkodzenia spowodowane wadami w systemie, w którym produkt był używany lub wynikający z połączenia produktu z innymi produktami;
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub z naruszeniem zasad eksploatacji.
← Usługa gwarancyjna
Nadal potrzebujesz naszej pomocy?