Produkt można zwrócić sprzedawcy Rozetka w ciągu 14 dni od dnia zakupu.
1. Zapakuj produkt
- Sprawdź, czy Twój produkt podlega zwrotowi.
- Umieść w oryginalnym opakowaniu nowy produkt, który nie posiada śladów użytkowania. Jeśli produkt składa się z kilku części, musi zostać zwrócony cały zestaw. Upewnij się, że nic się nie zgubiło i że zwracasz produkt w tej kompletacji, w jakiej go otrzymałeś.
- Jeśli kupiłeś produkt z dodatkowym prezentem, to podczas zwrotu musisz odesłać cały zestaw (produkt z prezentem). W przeciwnym razie wartość nominalna prezentu zostanie obliczona na podstawie kwoty zwrotu.
- Paragon nie jest wymagany.
2. Wypełnij formularz zwrotu produktu
Wypełnij papierowy formularz, jeśli otrzymałeś go z zamówieniem i dołącz do paczki.
Jeśli zgubiłeś papierowy formularz, możesz go znaleźć i wydrukować tutaj.
Ważne:
- W formularzu konieczne jest prawidłowe podanie nazwy posiadacza rachunku oraz numeru rachunku.
- Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie pola.
- Wpisz poprawny adres i odbiorcę
Rozetka EU Sp. Z o.o.
Pass 21E
05-870 Błonie
NIP 118221757
Odbiorca paczki ROZETKA SERVIСE
+48222304444
3. Wyślij towar kurierem pod wskazany adres.
*Zwroty przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
Kliknij link i wypełnij formularz na stronie
Zwrot produktu w ciągu 14 dni od momentu zakupu pokrywa sprzedawca.
Możemy zaakceptować zwrot tylko wtedy, gdy produkty są w dobrym stanie:
- bez uszkodzeń mechanicznych
- zawierają całkowitą kompletację
- Posiadają wszystkie etykiety i metki fabryczne.
- Z przenośnych urządzeń zostały usunięte wszystkie hasła, ochrona biometryczna, z urządzenia zostało usunięte z konto użytkownika (iCloud, Google, FlyMe, MI konto ...)
4. Jak otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?
W formularzu zwrotu wpisz numer konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela
Zazwyczaj pieniądze są zwracane w ciągu 2-7 dni po podjęciu decyzji o zwrocie.