Jak zwrócić produkt od sprzedawcy ROZETKA?

Produkt można zwrócić sprzedawcy Rozetka w ciągu 14 dni od dnia zakupu.

1. Zapakuj produkt

  • Sprawdź, czy Twój produkt podlega zwrotowi.

  • Umieść w oryginalnym opakowaniu nowy produkt, który nie posiada śladów użytkowania. Jeśli produkt składa się z kilku części, musi zostać zwrócony cały zestaw. Upewnij się, że nic się nie zgubiło i że zwracasz produkt w tej kompletacji, w jakiej go otrzymałeś.

  • Jeśli kupiłeś produkt z dodatkowym prezentem, to podczas zwrotu musisz odesłać cały zestaw (produkt z prezentem). W przeciwnym razie wartość nominalna prezentu zostanie obliczona na podstawie kwoty zwrotu.

  • Paragon nie jest wymagany.

2. Wypełnij formularz zwrotu produktu

Wypełnij papierowy formularz, jeśli otrzymałeś go z zamówieniem i dołącz do paczki.
Jeśli zgubiłeś papierowy formularz, możesz go znaleźć i wydrukować tutaj

Ważne:

  • W formularzu konieczne jest prawidłowe podanie nazwy posiadacza rachunku oraz numeru rachunku.

  • Upewnij się, że wypełniłeś wszystkie pola.

  • Wpisz poprawny adres i odbiorcę
    Rozetka EU Sp. Z o.o.
    Pass 21E
    05-870 Błonie
    NIP 1182217578
    Odbiorca paczki ROZETKA SERVIСE 
    +48222304444

3. Wyślij towar kurierem pod wskazany adres.

*Zwroty przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost

Kliknij link i wypełnij formularz na stronie

Zwrot produktu w ciągu 14 dni od momentu zakupu pokrywa sprzedawca.

Możemy zaakceptować zwrot tylko wtedy, gdy produkty są w dobrym stanie:

  • bez uszkodzeń mechanicznych

  • zawierają całkowitą kompletację

  • Posiadają wszystkie etykiety i metki fabryczne.

  • Z przenośnych urządzeń zostały usunięte wszystkie hasła, ochrona biometryczna, z urządzenia zostało usunięte z konto użytkownika (iCloud, Google, FlyMe, MI konto ...)

Rekomendujemy wysyłkę towarów za pośrednictwem usług DPD lub INPOST
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę
, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

4. Jak otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?

W formularzu zwrotu wpisz numer konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela 
Zazwyczaj pieniądze są zwracane w ciągu 2-7 dni po podjęciu decyzji o zwrocie.

← Zwrot produktu
Nadal potrzebujesz naszej pomocy?