W przypadku, gdy produkt nie podlega naprawie lub z jakichś przyczyn nie może być naprawiony w ustalonym terminie, autoryzowany serwis może wydać Decyzję o spisaniu produktu.
Możesz skontaktować się z nami na podstawie tej decyzji i dzięki jej będziemy mogli wymienić produkt lub zwrócić pieniądze.
Decyzja musi zawierać następujące dane:
- Twoje pełne imię i nazwisko
 - nazwa punktu serwisowego
 - model produktu
 - wady zadeklarowane, wady ujawnione podczas badania;
 - powodu przez które produkt nie może być naprawiony.
 
Również podaje się miejsce, gdzie zostaje produkt, po wydaniu decyzji: w punkcie serwisowym lub oddaje się tobie
W celu wstępnego sprawdzenia dokumentacji prosimy o przesłanie na adres mailowy actpl@rozetka.pl, wszystkich dokumentów które zawierają:
- zeskanowane kopie (zdjęcia dokumentów wydanych przez puntk serwisowy - Decyzja punktu serwisowego;
 - zdjęcie, karta gwarancyjna
 - zdjęcie, dowód sprzedaży (faktura wydatkowa)
 - zdjęcie produktu z numerem seryjnym.
 
W temacie wiadomości należy podać: Certyfikat kontroli.
Po sprawdzeniu nasz manager skontaktuje się z Państwem w celu skoordynowania następnych działań.